Zachęcamy wszystkich pracowników i studentów do śledzenia głównej strony Uniwersytetu w Białymstoku, na której znajdują się aktualne informacje i rozporządzenia dotyczące funkcjonowania UwB.

AKTUALNE WYDARZENIA

YT

 

Studenckie Koło Naukowe Cyberkultury działające przy Instytucie Kulturoznawstwa UMCS ma przyjemność zaprosić do wzięcia udziału w konferencji zatytułowanej:

KulTube 2.0 - Czas Youtuberów

 

07 - 09 grudnia 2016 r. Wydział Humanistyczny UMCS, Lublin


Zagadnienia poruszane podczas konferencji mają na celu przedstawienie i przybliżenie pracy Youtuberów, ukazanie procesu tworzenia oraz ukazanie życia Youtubera „od kuchni”.

Wydarzenie będzie podzielone na trzy panele tematyczne, które będą wyznaczały przestrzeń dyskusji nad poszczególnymi zagadnieniami: gameplaye, lifestyle oraz moda/uroda. Skupimy się na na rosnącej popularności poszczególnych kanałów oraz środowisk.Pragniemy, aby zaproszeni goście reprezentujący vlogosferę i prelegenci opowiedzieli uczestnikom konferencji o swojej pracy, etapach tworzenia swoich produkcji oraz roli jaką YouTube odgrywa we współczesnej kulturze.

Omawiane zagadnienia będą dotyczyły:

  • Youtuberzy twórcy opinii czy celebryci?
  • Youtuber zawód przyszłości?
  • YouTube i kultura narcyzmu
  • YouTube i inne media
  • YouTube medium alternatywne?
  • YouTube i kultura konwergencji
  • YouTube transmisja z życia
  • YouTuberzy tworzący internetową kulturę
  • Kultura Gamerów - skąd ich popularność?
  • Niecenzuralne treści jako strategia zdobywania popularności na YouTube
  • Dziennikarstwo internetowe w czasach YouTube
  • Rozwój wideoblogów lifestyle’owych i fenomen ich popularności
  • Życie YouTuberów “od kuchni”
  • Procesy tworzenia oraz kreowania prac
  • Poradniki modowo-urodowe i ich wpływ na odbiorców
  • YouTube w działaniach marketingowych

Planowany czas wystąpień każdego referenta wynosi od 15 do 20 minut.

Zgłaszać mogą się studenci, doktoranci oraz wszyscy zainteresowani tematyką konferencji.

Prosimy o nadsyłanie abstraktów poprzez wypełniony formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie internetowej: http://cyberkultura.net/index.php/kultube-2-0/ lub do pobrania w załączniku do dnia 28 października 2016 r. na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacja o kwalifikacji uczestników zostanie przesłana do dnia 30 października 2016 r.

Opłata konferencyjna: 100 zł

Planujemy wydać publikację pokonferencyjną w postaci recenzowanego ebooka.


Serdecznie zapraszamy!


Komitet organizacyjny konferencji:

Przewodniczący komitetu: dr Radosław Bomba

Sekretarze:
Anna Wuls
Paulina Olszewska


 

 

STUDIA I STOPNIA
 

     STUDIA II STOPNIA

 

 T2

MEDIA
I KOMUNIKOWANIE

      

T3

REKLAMA
I PUBLIC RELATIONS

                
      

T4

KOMUNIKOWANIE
W MEDIACH CYFROWYCH

 
          

T6

FILMOZNAWSTWO-
MEDIOZNAWSTWO

 

           

T5

KULTURA PODLASIA

 

Instytut Studiów Kulturowych posiada w ofercie pięć specjalności - dwie na studiach I stopnia i trzy na studiach II stopnia. Specjalności umożliwiają zdobycie fachowej wiedzy i umiejętności charakterystycznych dla danej dziedziny (tworzenie efektywnych kampanii reklamowych, praca nad warsztatem fotograficzno-filmowym, tworzenie treści w mediach cyfrowych, poznawanie dziedzictwa kulturowego regionu). Jednakże te same specjalności przenikają się w wielu aspekatch i nawzajem uzupełniają. Zachecamy do zapoznania się z ofertą studiów I i II stopnia na kulturoznawstwie