Zachęcamy wszystkich pracowników i studentów do śledzenia głównej strony Uniwersytetu w Białymstoku, na której znajdują się aktualne informacje i rozporządzenia dotyczące funkcjonowania UwB.

AKTUALNE WYDARZENIA

 

W dniu 13.12.2019 odbył się po raz 6 okręgowy etap Olimpiady Wiedzy o Mediach. Wzięło w nim udział 22 licealistów z województwa podlaskiego, którzy walczyli o przejście do etapu centralnego odbywającego się, jak co roku, na Uniwersytecie Warszawskim. W etapie okręgowym komisja wyłoniła 10 laureatów z największą liczbą punktów. Serdecznie gratulujemy tegorocznym zwycięzcom oraz pozostałym uczestnikom Olimpiady, którzy zmierzyli się z czterdziestoma podchwytliwymi pytaniami z szeroko rozumianej wiedzy o mediach. Pięciu najwyżej ocenionych laureatów, prócz nagród rzeczowych, otrzymało możliwość odbycia staży w regionalnych instytucjach medialnych (Telewizja TVP1, Kurier Poranny i Gazeta Współczesna, Polskie Radio Białystok). Warto dodać, że w tegorocznej edycji najliczniejsza reprezentacja przyjechała z Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Sokółce, a ich opiekunem była Pani Małgorzata Kułakowska.

DSC04062A

Poniżej przedstawiamy tegorocznych laureatów (stosując podział ze względu na ilość zdobytych punktów) :

1) Maciej Waluk (LO w Sokółce)

2) Maciej Jędrzejak (IV LO w Białymstoku)

3) Katarzyna Anna Paszko (LO w Sokółce)

4) Karolina Górska (II LO z BJN w Bielsku Podlaskim)

5) Mateusz Sulewski (VI LO w Białymstoku)

6) Aneta Stypułkowska (ZSZ im. Stanisława Sztaszica w Wysokiem Mazowieckiem)

7) Weronika Machłajewska (LO w Sokółce)

8) Kamil Aleksandrowicz (IV LO w Białymstoku)

9) Sebastian Anikiej (IV LO w Białymstoku

10) Joanna Zielenkiewicz (LO w Sokółce)

 

 


 

 

STUDIA I STOPNIA
 

     STUDIA II STOPNIA

 

 T2

MEDIA
I KOMUNIKOWANIE

      

T3

REKLAMA
I PUBLIC RELATIONS

                
      

T4

KOMUNIKOWANIE
W MEDIACH CYFROWYCH

 
          

T6

FILMOZNAWSTWO-
MEDIOZNAWSTWO

 

           

T5

KULTURA PODLASIA

 

Instytut Studiów Kulturowych posiada w ofercie pięć specjalności - dwie na studiach I stopnia i trzy na studiach II stopnia. Specjalności umożliwiają zdobycie fachowej wiedzy i umiejętności charakterystycznych dla danej dziedziny (tworzenie efektywnych kampanii reklamowych, praca nad warsztatem fotograficzno-filmowym, tworzenie treści w mediach cyfrowych, poznawanie dziedzictwa kulturowego regionu). Jednakże te same specjalności przenikają się w wielu aspekatch i nawzajem uzupełniają. Zachecamy do zapoznania się z ofertą studiów I i II stopnia na kulturoznawstwie