Podział na specjalności I rok I stopnia 2020/2021 kulturoznawstwa. 

 

Specjalność Reklama i public relations

 

Specjalność Media i komunikowanie

Indeks

Indeks

82906

81758

83037

81354

82908

81357

83034

81610

82907

71515

70655

81765

82869

69460

82867

81971

82845

81767

82267

81769

82431

82021

81822

64194

82200

79348

82148

81762

81959

79344

81954

83315

82047

81637

79557

82013

80427

82062

81741

83313

81776

72857

81760

81699

81772

81349

81837

73540

81506

81917

83336

82040

83280

81843

83337

83345

83340

83281

83341

83285

83344

83286

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STUDIA I STOPNIA
 

     STUDIA II STOPNIA

 

 T2

MEDIA
I KOMUNIKOWANIE

      

T3

REKLAMA
I PUBLIC RELATIONS

                
      

T4

KOMUNIKOWANIE
W MEDIACH CYFROWYCH

 
          

T6

FILMOZNAWSTWO-
MEDIOZNAWSTWO

 

           

T5

KULTURA PODLASIA

 

Instytut Studiów Kulturowych posiada w ofercie pięć specjalności - dwie na studiach I stopnia i trzy na studiach II stopnia. Specjalności umożliwiają zdobycie fachowej wiedzy i umiejętności charakterystycznych dla danej dziedziny (tworzenie efektywnych kampanii reklamowych, praca nad warsztatem fotograficzno-filmowym, tworzenie treści w mediach cyfrowych, poznawanie dziedzictwa kulturowego regionu). Jednakże te same specjalności przenikają się w wielu aspekatch i nawzajem uzupełniają. Zachecamy do zapoznania się z ofertą studiów I i II stopnia na kulturoznawstwie