Strukturę Instytutu tworzą trzy Zakłady: Antropologii Kultury, Studiów nad Kulturą i Mediami, Studiów nad Kulturą Współczesną i Filmem. Instytut oferuje studentom kierunek kulturoznawstwo (studia stacjonarne I i II stopnia) oraz sześć specjalności kształcenia: media i komunikowanie, reklama i public relations (studia licencjackie) oraz komunikowanie w mediach cyfrowych, kultura Podlasia, filmoznawstwo i krytyka sztuki (studia II stopnia). Specjalności umożliwiają zdobycie fachowej wiedzy i umiejętności, takich jak tworzenie efektywnych kampanii reklamowych, praca nad warsztatem fotograficzno-filmowym, tworzenie treści w mediach cyfrowych, poznawanie dziedzictwa kulturowego regionu czy mechanizmów rynku sztuki.


©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.