Uwaga studenci III roku studiów I stopnia oraz studenci studiów magisterskich. Isobar, z którym Instytut Studiów Kulturowych prowadzi współpracę, otworzył rekrutację do programu stażowego na rok 2022. Warto podjąć dodatkową aktywność i zdobyć cenne umiejętności już teraz!
INFORMACJE O STAŻU
Wymiar czasowy – 3 miesiące (wymiar godzinowy: 80h miesięcznie)
Miejsce odbycia stażu – biuro Isobar Poland w Białymstoku, ul. Magazynowa 2 IIp. (w zależności od sytuacji pandemicznej, możliwa
współpraca w formie hybrydowej - częściowo na miejscu, częściowo zdalnie).
Wynagrodzenie – staż płatny – 1600 zł brutto / 80h, umowa zlecenie.
CEL STAŻU
Zdobycie wiedzy na temat prowadzenia komunikacji marki z fanami w serwisach społecznościowych, poznanie specyfiki mediów
społecznościowych, raportowania z prowadzonych działań oraz wykorzystywanych w agencji narzędzi. Zdobycie pierwszych
doświadczeń związanych z pracą w agencji kreatywnej, zbudowanie kompetencji umożliwiających pracę w dziale Social Customer
Care Isobar Poland.
PROGRAM STAŻU
Obejmuje przejście przez zakres kompetencji działu Social Customer Care Isobar Poland i poznanie specyfiki obsługiwanych w
ramach działu projektów - stażysta będzie miał możliwość dołączenia do zespołów prowadzących komunikację z użytkownikami
serwisów społecznościowych i zdobywanie doświadczenia przy aktualnie prowadzonych projektach. Przewidujemy również
możliwość odbycia części stażu w innych zespołach funkcjonujących w ramach oddziału Isobar w Białymstoku (dział Content
Creative, dział Content Edition, dział Monitoringu).
OFERUJEMY
- Przedstawienie schematu funkcjonowania agencji, struktury firmy oraz podziału kompetencji.
- Możliwość zdobycia doświadczenia przy obsłudze znanych marek (m.in. Philips, McDonald’s, Jeronimo Martins Polska).
- Zapoznanie z wykorzytywanymi w ramach działu narzędziami - prezentacja narzędzi, obsługa. Omówienie możliwości, jakie daje
monitorowanie platform społecznościowych oraz sieci.
- Zapoznanie ze specyfiką komunikacji w social media (z rozróżnieniem na poszczególne platformy komunikacji - Facebook,
Instagram, Youtube, Twitter).
- Kryzys w social media, zarządzanie kryzysem a kreowanie wizerunku marki - omówienie na przykładach.
- Pozyskiwanie i selekcja danych (za pomocą dedykowanych narzędzi) na temat postrzegania poszczególnych marek przez fanów.
Przygotowywanie (na podstawie zebranych danych) raportów na zlecenie Klientów.
- Kategoryzowanie danych pobranych do narzędzi, tworzenie treści, prowadzenie komunikacji w imieniu marek, realizacja innych
zadań zleconych przez klientów – wszystkie zadania realizowane we współpracy z członkami zespołu Isobar z dłuższym stażem.
- Po odbyciu stażu istnieje możliwość kontynuowania współpracy.
REKRUTACJA
I etap rekrutacji – przesłanie aplikacji do dn. 20.02.2022 Aplikacje należy składać pod adresem: http://bit.ly/staze2022
II etap rekrutacji – marzec – spotkanie rekrutacyjne – rozmowa + test
KONTAKT
WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT FIRMY ISOBAR POLAND