Staż w firmie Isobar

08.02.2022

269570887 10160171631805799 3483674900817741136 n

Uwaga studenci III roku studiów I stopnia oraz studenci studiów magisterskich. Isobar, z którym Instytut Studiów Kulturowych prowadzi współpracę, otworzył rekrutację do programu stażowego na rok 2022. Warto podjąć dodatkową aktywność i zdobyć cenne umiejętności już teraz!

INFORMACJE O STAŻU

Wymiar czasowy – 3 miesiące (wymiar godzinowy: 80h miesięcznie)

Miejsce odbycia stażu – biuro Isobar Poland w Białymstoku, ul. Magazynowa 2 IIp. (w zależności od sytuacji pandemicznej, możliwa

współpraca w formie hybrydowej - częściowo na miejscu, częściowo zdalnie).

Wynagrodzenie – staż płatny – 1600 zł brutto / 80h, umowa zlecenie.

CEL STAŻU

Zdobycie wiedzy na temat prowadzenia komunikacji marki z fanami w serwisach społecznościowych, poznanie specyfiki mediów

społecznościowych, raportowania z prowadzonych działań oraz wykorzystywanych w agencji narzędzi. Zdobycie pierwszych

doświadczeń związanych z pracą w agencji kreatywnej, zbudowanie kompetencji umożliwiających pracę w dziale Social Customer

Care Isobar Poland.

PROGRAM STAŻU

Obejmuje przejście przez zakres kompetencji działu Social Customer Care Isobar Poland i poznanie specyfiki obsługiwanych w

ramach działu projektów - stażysta będzie miał możliwość dołączenia do zespołów prowadzących komunikację z użytkownikami

serwisów społecznościowych i zdobywanie doświadczenia przy aktualnie prowadzonych projektach. Przewidujemy również

możliwość odbycia części stażu w innych zespołach funkcjonujących w ramach oddziału Isobar w Białymstoku (dział Content

Creative, dział Content Edition, dział Monitoringu).

OFERUJEMY

- Przedstawienie schematu funkcjonowania agencji, struktury firmy oraz podziału kompetencji.

- Możliwość zdobycia doświadczenia przy obsłudze znanych marek (m.in. Philips, McDonald’s, Jeronimo Martins Polska).

- Zapoznanie z wykorzytywanymi w ramach działu narzędziami - prezentacja narzędzi, obsługa. Omówienie możliwości, jakie daje

monitorowanie platform społecznościowych oraz sieci.

- Zapoznanie ze specyfiką komunikacji w social media (z rozróżnieniem na poszczególne platformy komunikacji - Facebook,

Instagram, Youtube, Twitter).

- Kryzys w social media, zarządzanie kryzysem a kreowanie wizerunku marki - omówienie na przykładach.

- Pozyskiwanie i selekcja danych (za pomocą dedykowanych narzędzi) na temat postrzegania poszczególnych marek przez fanów.

Przygotowywanie (na podstawie zebranych danych) raportów na zlecenie Klientów.

- Kategoryzowanie danych pobranych do narzędzi, tworzenie treści, prowadzenie komunikacji w imieniu marek, realizacja innych

zadań zleconych przez klientów – wszystkie zadania realizowane we współpracy z członkami zespołu Isobar z dłuższym stażem.

- Po odbyciu stażu istnieje możliwość kontynuowania współpracy.

REKRUTACJA

I etap rekrutacji – przesłanie aplikacji do dn. 20.02.2022 Aplikacje należy składać pod adresem: http://bit.ly/staze2022

II etap rekrutacji – marzec – spotkanie rekrutacyjne – rozmowa + test

KONTAKT

Paulina Sawicka, paulina.sawicka@isobar.com tel. 734 471 417

WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT FIRMY ISOBAR POLAND


©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.