- Innowacyjność startupów w przemyśle 4.0 - perspektywa inwestorów, Optimum. Economic Studies, 2025, Nr 2(120)
- Komunikacja lidera z zespołem, [w:] Skuteczna komunikacja w biznesie. Wybrane zagadnienia, red. nauk. U. Gołaszewska-Kaczan, E. Kuzionko-Ochrymiuk, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2024
- Zjawisko greenwashingu w ekomarketingu i jego wpływ na doświadczenie klientów, Wyzwania współczesnego marketingu: ekomerketing, komunikacja, kompetencje marketingowe / red. nauk. A. Sagan, P. Hadrian, I. Śliwińska, Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, Warszawa 2023
- Nowe trendy w marketingu, Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Wybrane zagadnienia, pod. red. U. Gołaszewskiej-Kaczan, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022
- Rola lidera w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Wybrane zagadnienia, pod. red. Urszuli Gołaszewskiej-Kaczan, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022
- Wpływ e-administracji jako elementu otoczenia biznesu na konkurencyjność firm w wybranych krajach UE,Globalizacja. Integracja. Konkurencyjność: współczesne dylematy / red. nauk. Alina Grynia, Wydział Ekonomiczno-Informatyczny w Wilnie. Uniwersytet w Białymstoku, Wilno 2020
- Born globals - fenomen czy naturalny efekt globalizacji, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Nr 529, 2018
- Zarządzanie przedsiębiorstwem. Ludzie i struktury, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2017, współautor
- Wpływ liderów na konkurencyjność międzynarodową firm Born Globals, Nowe kraje członkowskie UE wobec procesów globalizacji. Źródła konkurencyjności, red. nauk. A.Grynia, Wydział Ekonomiczno-Informatyczny w Wilnie Uniwersytet w Białymstoku, Wilno 2017
- Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań rynkowych, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2015, współautor
- Narzędzia konkurencyjności firm born globals [w:] Zmiany konkurencyjności nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej: osiągnięcia i wyzwania, red. nauk. A.Grynia, Wydział Ekonomiczno-Informatyczny w Wilnie Uniwersytet w Białymstoku, Wilno 2014, współautor
- Poziomy przywództwa we współczesnych organizacjach [w:] Zarządzanie organizacjami sieciowymi cz. 1, red. nauk. Ł.Sułkowski, Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013, T. XIV, Zeszyt 13
- Marketingowe kompetencje współczesnego lidera a wyzwania na przyszłość [w:] Innowacje w marketingu 5.0, pod red. T.Czuba, M.Reysowskiego, M.Skurczyńskiego, Instytut Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2009
- Marketingowe uwarunkowania rozwoju nowych produktów przemysłowych, Marketing i Rynek 2005, Nr 12, współautor
- Marketing jako czynnik poprawy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw [w:] Uwarunkowania wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw: z doświadczeń województwa podlaskiego, pod red. A.H.Jasińskiego, J.Kamińskiego, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2003
- Nowy produkt w marketingu przemysłowym, Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2000
|