Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie w Białymstoku - specjalność reklama i public relations (studia I stopnia) oraz komunikowanie w mediach cyfrowych (studia II stopnia).
Obecnie pracownik Instytutu Studiów Kulturowych Uniwersytetu w Białymstoku (Zakład Studiów nad Kulturą i Mediami).
Jej zainteresowania badawcze oscylują wokół szeroko pojętej cyberkultury, wirtualności oraz komunikacji w nowych mediach. Prowadzi zajęcia z zachowań komunikacyjnych w nowych mediach, antropologii kultury, seminarium warsztatowe z zakresu reklamy oraz konwersatorium “Szanse i zagrożenia współczesnej cyberkultury”. Pasjonuje się fotografią cyfrową i analogową.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.